Då kör vi!

 
 
Ja ja jag HAR sagt det förr men nu jävlar skall tjockisen gå ner igen! '
 
 
Haha "tur" det är torsdag idag   ( pannkaka på jobbet )  inte så nyttigt men ack så gott = extra många minuter på crosstrainern ikväll! 
 
Skall skaffa mig någon form av träningsdagbok oxå men vet inte om man skall skriva i den hemma bara eller på nätet...
 
Tror det får bli hemma eftersom INGEN annan än jag själv har med det att göra!
Man postar så mycket på nätet, man har knappt något privatliv längre. 
 
Så får det bli! 
 
Tack för mig. 
 
Ps Nutrilett Vanilj va helt okej.
 
 
   

Kommentarer
Postat av: Julia

Kör på en träningsdagbok i mobilen vettja! Finns ju gratis :)

2013-02-07 @ 17:16:44
Postat av: TT

Du kan om du vill!

2013-02-08 @ 00:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0