Snön är borta å fult blev det....

Marken är mörk och ful....
 
Leran är här igen...
 
Allt blev trist och tråkigt mina promenadvägar är åter geggiga och äckliga....
 
Jag blir deprimerad....  
 
Har en tenta på fredag och snön fick mig att köpa glitter till mitt hår då det faktiskt är lucia.
 
Såg fram emot att sjunga lite innan tentaskrivningen med vackert glitter i håret... 
 
Nu känns det lite onödigt men glittret är köpt så jag kommer ha glittrande hår iallafall trots noll julstämning......
 
Jag får ångest varje jul för den påminne rmig om att ja är rätt så ensam utan min mor å min pappis.
 
Saknar dom så att det gör ont!
 
 Va med mig å stärk mig på fredag ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0