Julklappar....

 
Nu har jag julklapp fixad till min älskade prins!
 
För en gångs skull köpte jag något jag vet att han verkligen vill ha istället för alla saker jag hittat på tidigare!   
 
Jag är en sadistisk fru....
 
Han ville inte ha en onepiece = jag köpte en med hans namn på...
 
Han vägrade köpa en pyjamas å så fick han en sån...
 
Han gillar inte smycken så då fick han sånna...  
 
Ja ni förstår hur jag menar.
 
Men denna jul kommer han bli överlycklig som ett litet barn!
 
Äntligen har hans fru mjuknat lite och vill ge honom något han VILL ha *hehe* sadist javisst!
 
Längtar faktiskt till jul nu skall bli skönt att åka bort, skönt även att folk kommer vara i lägenheten så man slipper vara orolig över den.
 
Klänning till julafton *check*, matchande slips till maken *check* örhängen till klänningen *check*!
 
Skor till klänningen *nästan check*,
Fan kan man inte mysa runt i filttofflor liksom??!!!
 
Hade varit sjukt mysigt.....!! MEN inte så stylischhhh.......     
 
Vi kommer även få ett träningsschema av våran fina PT så man kan svettas ordentligt där! 
Skall bli awesome att åka iväg skall bli skönt med en andra veckan semester i år då jag enbart haft 1 vecka på hela året.....  TUNGT!
 
Ser fram emot nyår nu oxå för efter det får jag ARBETA igen då äckel CSN varit så elaka hittills eftersom man knappt fått tjäna nå pengar....
 
*whoop whoop* 2014 skall bli årets år!!!
 
 
 
Glerups filttofflor

 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0