Stryk som fan!

 
Helvete va stryk man fick!
 
Å shiiit va kul d va!
 
Tror instruktören tyckte att jag va LITE duktig iallafall..... (hoppas jag haha )  fast eftersom jag blev godkänd kunde jag inte bry mmig mindre!
 
Sedan log jag brett då en person som sa att det va typ lätt hade fått mer stryk än mig *hehe*....   Vita lögner genomskådas ;-)
 
Dock måste jag erkänna att jag mådde ILLA då instruktören skulle ta på sig UTRUSTNINGEN så han såg ut som ett monster....   Inte blir det bättre för att han har samma ögon som Seth i Johan Falk filmerna kalla å lite döda liksom :-/
 
 
Dock hade han svart dräkt & inte röd så bilden är "lånad".
 
 
Men d gick ju bra!
 

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Heja dig! :D

2013-08-03 @ 11:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0