Saknaden av mamma....

 
Blev helt plötsligt väldigt påtaglig! 
 
Chattade med "Jea" på fejjan och vi kom in på mitt plugg och på mamma.
 
Hon skrev att "mamma alltid vakar över mig å kollar över min axel".
Det känns betryggande men oxå ledsamt för jag kommer aldrig få krama henne igen och jag saknar henne så oerhört jävla mycket! 
 
 
Tänk dig mamma!
Din lilla dotter....
Hon skall bli sjuksköterska!
En stolt och stark sådan som aldrig skall fucka upp som vissa av dina kossor gjorde. 
Jag skall inte göra några jävla tjänstefel. 
Jag skall bli ett jävla praktexempel på en BRA sköterska som "Jea"!
 
Jag skall ut i världen å göra min praktik.  Å får jag ingen plats, så tänker jag hoppa på läkare utan gränser och samarbeta med dom!
 
Dock skall ja se till att hamna på en avdelning där det går undan sen å jag slipper bli så "nära" patienterna.....    
 
Så inget MINISJUKHUS för mig tack! 
 
 
Over and out! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0