Psyket och bullfitteninjan!

 
Idag har jag åter igen varit in på en av stans "finaste avdelningar" och hälsat på en kär vän ♥  
Andra gången nu på kort tid tyvärr. 
Hoppas personen inser sitt värde snart och slutar "hänga där". 
 
Sedan fick jag ett telefonsamtal idag som fick mig att gråta av lycka!  
Min fina "bror/partner in crime" har fått sin efterlängtade transplantation så nu kan han börja LEVA igen! 
 
Äntligen!! Efter 2 år av skit å elände skall han nu börja få leva igen!!!  
Så i helgen blir det en tripp till Uppsala med kramar och massa gotta! 
 
Nu sitter man åter igen på jobbet /natt/  BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
 
Avskyr nätter.... 
 
Är trött och vill helst ligga hemma bredvid människan jag vill leva med resten av mitt liv.
Min man - min kärlek - mitt allt! 
 
 
Nej om man skulle ta å packa upp datorn och köra igång en serie så man får lite å göra.
 
Sov gott alla ni andra!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: TT

Fan vad kul att höra om operationen!

2013-08-10 @ 04:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0