Natt igen!

 
 
Då går jag på natt igen denna vecka...
 
Kommer dock SUGA då jag jobbar natt mån/tis  å sedan fre/lör = uppfuckat men älsklingen jobbar eftermiddag så katterna är överlyckliga.
 
Sedan kommer ja inte behöva vända dygnet helt tillbaks för sötnöten kommer vilja ha mera filmmys i veckan = sena kvällar/nätter ♥
 
Jag har nog världens bästa make, sjukt förstående och ofta snäll dock har han sina egenheter oxå som man blir galen på men va fan vem har ett helt fläckfritt förhållende?  Haha  
 
Tror det är typ INGEN....
 
Imorgon kanske jag stöter ihop med idioten som gjorde ett USELT städjobb oxå får se hur GLAD/SNÄLL jag är då..... 
 
 
Hörs senare!
 
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0