Mamma kom hem....

 
för jag längtar efter dig!
 
Fan va skönt d skulle vara att bara få stänga av skallen just nu..
 
Just nu är d en soppa i skallen....
 
Csn, att skolan klantat sig med att släppa literaturen, sjukhusbesök som jag måste boka och dessutom gå på....
Massa tankar...
Snart är festen...
Fan va jag saknar mannens mommo,...  
 
För att inte säga min egen mommo å min moffar ♥ gud va jag skall kramas i helgen!
 
 
Fan mamma just nu skulle jag göra vad som helst för att få träffa dig å pappis ♥
 
Eran ögonsten fyller ju år och det enda hon önskar sig är en kram å en tårta sån där ni gav mig när jag fyllde 1.
 
*Saknar*
 
 
 ( Min riktiga pappa han är i livet så ni inte tror nå dumt men man kan faktiskt ha 2 pappor ) ! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0