Glömmer blogga då jag har massor :-(

 
 
Har varit telefonjour till folk nu i flera dagar och försöker hjälpa till med ett KAOS...
 
Försöker även anpassa mig så alla blir glada men d är fan kämpigt :-(
 
Mest lider nog min man som ser sin fru sitta med telefonsamtal hela tiden...
 
Ser verkligen INTE fram emot att jobba nätter de sista veckorna nu hade så innerligt velat jobba dagtid! Så man kunde ha ett liv sista månaden innan man blir heltidsstudent! 
 
Har fortf lite ångest över att jag skall studera...   Känns mysko, kommer ha ännu mindre tid över till släkt å vänner...   Kommer få lära mig att GILLA å åka pendel och tåg flera timmar om dagen.,...
 
DET ser jag verkligen inte fram emot...
 
Men jag ser fram emot changsen att kunna skaffa mig en utbildning! Så tack älskling för att du sköter om hem å hus, du é bäst! ♥
 
Imorgon kväll går jag på å jobbar natt igen....
 
Funderar även på om man skall ta med sig bakgrejer så man kan baka en tårta där uppe då inte d kommer gå att frakta dom och väninnan uppe i norr pallar inte värmen.
 
Så vi får se vad det blir för tårta/bakverk till min födelsedags-hajk helt enkelt!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: TT

Fast enligt min erfarenhet så kan man vara ganska social medan man studerar. Beroende på vilken kurs det är och vilken studieteknik man har :-)
Var mer social när jag pluggade än jag är med jobb.

2013-08-12 @ 02:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0