Bajs på badrumsmattan GOD MORGON

Hellu!
 
Igår började dagen med att "L" vimsade förbi denna gång helt utan barn vilket INTE hör till vanligheten.
( Så jag fick ha henne för mig själv muhuhahhahahhaaa   ♥ ) jag älskar hennes 2 töser men det är skönt att ha vuxentid oxå utan någon man måste ta hänsyn till 24/7.
 
"L" är ond då hon ser mina gnistrande ögon när jag ser en barnvagn med en söt avkomma i.  
 
JA jag är troligen GJORD för att bli mamma BUT it will never happend då jag verkligen INTE VILL må illa och bli tjockare än vad jag är i 9 månader då föredrar jag mensvärk och OB´s på sniskan.
 
Sedan vid 17 kom fina "M" och vi käkade lax och sallad och grekiskt nybakt bröd nomnomnom!
Sedan tog vi en promenad på 8 km å JA det ingick shopping i typ 20 minuter av det oxå så "M" ansåg att d va liiite fusk haha fast jag köpte ju bara en tröja som jag inte ens provade så jag tycker d räknas hehe.
Sedan gick vi förbi Statoil och det blev varsin Calippo Cola tack "M"!
 
Nu till DAGENS ISSUE!
 
Morgonen börjar med att maken skall upp och jag vaknar av hans rysliga väcksignal på mobilen.... Sedan tar han en dusch å eftersom badrummet är i korridoren nu för tiden inte helt utanför men d känns som UTANFÖR mitt sovrum så hördes ALLT. Det känns som att han duschar konstigt, låter som att han häller ut 2 liter vatten rakt ner i golvet var å varannan sekund :-P 
Sedan när mannen kom ut ur duschen så fick katten Sid psykbryt å jamade halvt ihjäl sig....   Inte blev det bättre för att min miniflodhäst slog ner kaffeglaset i bordet NU va jag definitivt vaken!
SUCK.... 
"God morgon kl 05 på min sova ut dag"  
 
TACK älskling... ( men jag är tacksam över att jag har dig då du och jag tillsammans är MAGI ).
 
Sedan då han åkt och jag druckit första kaffekopppen så va det dags att gå på muggen.....   Å vad ser jag där på badrumsmattan, JO någon kissemiss har varit dålig i magen å gnussat rövhålet på MATTAN..... FINT...     Eftersom vi nu flyttat så kan ja inte längre boka tvättstugan genom nätet för jag vet inte va jag har för lösenord ( hade vetat det OM jag visste vart senaste räkningen jag betalade var ) mummel.. Så på med mina sexiga rosa fejkfoppissar å ner till huset mitt emot för att boka tvättid...
Det va ledigt hela dagen! HURRA! Städtjänst hela förmiddagen som jag hade LÄNGTAT!
 
Eller inte....
 
 
Men sagt å gjort nu ligger 2 tvättmaskiner i och strax får jag äran att hänga den å lägga i 2 till.
 
Kl 13-16,30 är det kurs!     Nu skall vi se vad kärringen går för!
 
Hej på ett tag!
 
 
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0