Ahhhhhhhhhhhhh

Det där med att jobba natt alltså,,,
 
USCH.....................
 
Haha skoj jag skall plugga till "Syrra" där kommer man få jobba skift :-P   vem försöker jag lura! 
 
Bara å bli vän med detta, nattjobb alltså då man inte kommer ifrån att jobba skift sen.... 
 
Nu är det liksom VALFRITT fast ändå inte... 
 
 
Snacka om nerverna på UTSIDAN av kroppen jag kan hantera fyllon en del pundare å vanliga människor jag kan le på beställning vara snäll å FIN FLICKA men att utsätta mig för studenter...  USCH! 
 
 
 
 
CREAAAAAAAPYYYYYYYYYY men detta SKA gå vägen... 
 
Det enda är att jag å CSN skall bli vänner... 
 
Suck.... 

Kommentarer
Postat av: TT

Ingen blir vän med CSN.
Det handlar om ömsesidig tolerans ungefär.
På sin höjd, när det är som bäst.
Men du kommer klara det galant.

2013-08-08 @ 23:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0