Å den fortsatte....

 
Efter frukost ( 1 smörgås med ost & kaffe ).... 
Efter jag hängt de 2 första kaskadspydde Rusa över vardagsrumsgolvet!
 
Efter jag torkat den första... kom en till dock rätt flytande.....  
 
JÄVLA KATT har ni sett "Exorcisten" ni vet kaskadspy-scenen?  
 
 
 
34 sekunder in....  DET är min katt det, mindre grön och mera hårig dock....
 
Efter 2.a spyan ringde jag TELENOR å förklarade för dom hur mycket pengar dom va skyldig mig å varför jag INTE betalt sista räkningen! Tänkte logga in på internetbanken men dosan hade slut på batteriet,,,, PALLA! 
 
 
Sedan när tvätten va klar ( 4 maskiner senare så var det dags att duscha, å ni vet hur SKÖNT d är att vara nyduschad å gå ut i KVAVT väder.... ) INTE!
 
Efter detta gå 2 km till banken för att byta dosan. Ingen kö HURRA nått bra!
 
Passade på att knalla upp till gamla grannen och mysa med hennes son som förvandlats till ett MONSTER, jävla trotsåldern :-/   Nu är jag steril igen :-)
 
Hann käka 2 kalla kycklingklubbor och en banan och åter igen KAFFE!
 
Dags att ila! 
Åkte iväg till kursen, eftersom detta va en fysisk kurs så HADE kolhydrater suttit fint, så kl 16,45 då den va slut för dagen från 13 va jag ett MONSTER! 
 
MÅSTE ha mat, Statoil fick duga, tjoffade i mig en pastasallad med ost & skinka 578 kcal.... Fick helt enkelt funka dock suktade jag efter laxen från igår men jag hade en FIKAdejt till inne i stan.... = slängde i mig salladen och åkte sedan in till stan på andra sidan Valhallavägen för kaffe ( och en bulle, fan! ). Wfter detta hämta upp maken på jobbet å nu strax dags att gå å sova. Kurs imorgon oxå 8,30-16,45 PUST!    Eftersom de där snåla asen inte serverade fika så har jag nu bunkrat med keso, nötter och LAX nomnomnom!
 
Natti natt alla fina!   
 
Hörs imogon!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0