Som min make sa......

 
Idag fick man verkligen se vad man betalar SKATT för....
 
Idag satt vi på ett vårdplaneringsmöte i ca en timme med mannens mormor och där inne satt hon jag å min make. En arbetsterapeut/sjukgymnast en underläkare, en sjuksköterska och en Omsorgshandläggare från kommunen.
 
Min makes mormor tittade sig omkring och funderade nog mest på vad all uppståndelse berodde på.
 
Hon är söt "Tant Bilbo".
 
Hon är ibland i sin egna lilla värld och just idag va en sån dag.
 
Hon verkade dock lite bekymrad då dom pratade "över huvudet" på henne men vem tusan blir inte det :-(
 
 
Mötet gick iallafall bra och nu skall vi se om hon får åka hem på Onsdag......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0