Borta bra men hemma bäst?

 
Eller?
 
 
Fan massor som går runt i skallen nu....
 
Jag är helt enkelt en tjej som HATAR oordning i livet. 
 
Har haft en fast punkt i 13 månader och nu är det dags att gå vidare mot nya möjligheter nya utmaningar! 
 
Men jag SUGER på detta, att inte veta vad VARJE dag skall börja, vart jag skall vara.... 
 
Jag är usel på att sitta still men även usel på OVETSKAP... 
 
Att inte veta vart min arbetsplats kommer vara....
 
Å jag som skulle vilja åka till Afghanistan där det är krig å blod å slask å ingen dag är den andra lik DET funkar men inte att inte veta HÄR HEMMA....    
 
Mysko känsla.... 
 
Men den som väntar på något gott...

Kommentarer
Postat av: Annica

Fan va lika vi är igentligen, jag kan ha hur mycket kaos runt om mig, men inte oordning i mitt liv. Vill veta hur och vart jag ska vara och leva. Vill veta slutet på sagan...och ha kontroll.
Puss <3

2013-04-23 @ 11:53:17
URL: http://annicaj73.wordpress.com/
Postat av: TT

Lite läskigt om du åker till kriget.. Alltså, jag skulle gärna ha kvar dig i mitt liv liksom..
Men du ska följa dina drömmar.

2013-04-23 @ 23:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0