inför op.......


Snart skall dom in och böka i bröstmuskeln för 3 ggn inom ett knappt år....
 
Å det gör ju så förbannat ont.....
 
Är så sjukt less på alla dessa jävla tränings idioter som säger KOM IGEN NU klart du kan motionera ut å spring ut och jogga....
 
LÄTT FÖR ER ATT SÄGA testa å KLIPP av er bröstmuskel 3 ggr inom ett år å sedan skall ni viffta som FAN med armarna så får ni se hur jävla skönt det är... 
 
 
Det känns ju inte som att KNULLA det kan jag lova er..... 
 
Så enormt besviken på VÄNNER som jag alltid ställlt upp för både ekonomiskt och själsligt i alla år som vände mig ryggen då jag opererades för första gången......   
 
 
Så jävla besviken på "vissa andra" oxå... 
 
 
SJUKT besviken..
 
 
 
Tack för kaffet.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0