Effektivt men stressigt...

 
 
Ja hur fan får man in extra cash utan att jobba x-tra å hur får man in fritiden i sitt liv?
 
Nu måste jag dra ett hårt tag i handbromsen och stanna upp, andas och fundera på vad som måste prioriteras.
 
JUST nu skulle jag behöva semester typ 2 veckor... men men får bita ihop tills i December.... 
 
Det är ju SNART....
 
Fast November med operation å mannens mormors jätteflytt kommer innan våran efterlängtarde semester ♥
 
Tycker att det är så synd att några av mina vänner inte hänger med.
 
Mest synd är det dock att P inte hänger med, hon om NÅGON behöver komma bort å rensa skallen, skogen räcker nog inte till i ditt fall ♥
 
T & H och T´s snubbe skulle oxå ha åkt med men kunde inte pga olika förhinder... SYND jag som ille leka satan denna gång med ALLLLLLA...!!
 
Dock blir det inte så många spel å lekar denna gång heller pga min jävla operation....
 
FETT less på operationerna....
 
Det tar en massa kraft och onödig energi....!
 
Idag va man till tandläkarn oxå på säker 4-5 år det gick kanon hade bara pyttelite tandsten i underkäken :-D   NÖJD TJEJ!
 
Sedan va jag och T ¨å handlade mat WILLYS is the shit, billig å riktigt bra butik!
 
Dock handlade vi i Sickla denna gång å det märks att även överklassens RÖTÄGG handlar där...
 
Respektlösa kräk...
 
Så idag blev det en MEGAkycklingsallad efter promenaden med grannen, elljusspår´s prommis  ( ja tjockisen tränar oxå men skriver inte allt jag gör på fejjan sååå drygt ). Bestämde mig nog för fitness24/7 medlemsskap i Januari oxå :-)
 
ALTERNATIVT innan men det får vi se. Eftersom d känns som att jag inte hinner innan operationen.
 
Snart är köttfärspajen klar oxå efter jag tagit ut den skall jag inspektera sängen tänkte jag.
 
Inte så trött längre va trött innan men d gick liksom över då det bildades matplaner pga "S" bild på hennes gudomligt fina paj på fejjan, hoppas min blir lika god som hennes va vacker att se på!
 
 
Nepp det va allt för mig ikväll!
 
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0