Vila i frid fina "SjöBjörn"

Sov gott fina vän…..

Jag tänker inte skriva att du har det bättre nu….

För det har du då inte!

Du hade det som bäst då du va frisk, vid liv och tänk vilken underbar människa du var!

Alltid sprudlande glad sedan du träffade du din drömkvinna och blev ännu lyckligare.

Som bäst mådde du nog å ni var ute på sjön i eran ”Pärla”, eller bara myste hemma med familjen.

Eller då du fick undervisa en massa galna elever på BYA.
Jag har aldrig träffat på en levnads gladare lärare.

Det är sällan man träffar en människa som dig, så bra å go å glad på alla sätt å vis.

Du kommer att fattas många men även mig å min man.

Du lämnar ett stort hål i världen efter dig.

En stjärna slocknade på himlavalvet!

Vi kommer att ses igen min vän en vacker dag igen i Nangijala.
 
Till dess min vän….
Håll bra platser till oss andra!

Kommentarer
Postat av: Fraggel

:'(

2012-11-05 @ 20:20:44
Postat av: Fraggel

:'(

2012-11-05 @ 20:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0