Årets Julafton!

 
 
Årets julafton kommer bli den bästa sedan den för ca 10 år sedan!
 
Då jag ( efter att jag jobbat ) åkte hem å halvt sparkade in dörren och tvingade upp min bakfulle far på julaftonskvällen. Tvingade på honom kläder och drog en kam genom hans hår... Tog med honom å knuffade in honom in i bilen och körde iväg så han fick träffa min mor å alla andra ♥
 
SOM VANLIGT kunde inte familjen anpassa sig alls så dom åt vid 14 så jag missade familjemiddagen, hade dom ätit vid 16-17 hade vi kunnat sitta allesammans.
 
Så jag å pappsen fick äta rester,,,,  
 
Morsan va så sjuk så hon somnade till på min ena mosters säng. Men jag visste så väl hur mycket hon uppskattade attt pappa va där med mig/oss, den dysfunktionella familjen.....  ♥
 
Det va nog sista julen jag va lycklig!
 
I år skall jag fira med min man, hans bror och deras tjatiga gnatiga söta smått dementa 93-åriga mormor.
 
Som vi nu IDAG och igår hjälp att flytta fårn typ 180 kvm VILLA till 55 kvm lägenhet.
 
Å den blev så fin!!!    Blev så"henne" såg ut som hennes hus i miniatyr ♥
 
Efter det på kvällen mellan 18-22,30 skall jag få ÄRAN att stå och laga mat till över 500 hemlösa.
 
Det känns som att denna Jul kommer bli den bästa någonsin!
 
Julklappar är töntigt....   VARFÖR skall man ge folk saker på jul och födelsedagar...   
 
 
Är det inte BÄTTRE att ge då folk förtjänar presenter istället?
 
Folk skall bara HA Å HA Å HA.....    äckligt...
 
Tänk om folk kunde skänka pengar istället,,,,,    
 
Skänk till Stadsmissionen, Unicef, WWF och rädda ett djur om ni hellre gör det.
 
Men se iallafall till att hitta någon bra organisation där pengarna kommer fram till dem som behöver dem och inte i privata fickor...!
 
 
http://www.stadsmissionen.se/Stodoss/Privatperson/?gclid=CJWsmrrox7MCFaJ3cAodFRwAiw
 
 
http://unicef.se/stod-oss
 
 
http://www.wwf.se/insamlingsportal/
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0