Träning å reglering av mat....

Eftersom träningen går åt helvete så är jag nu helt beroende av att kontrollera vad jag äter....

Jag brukar säga åt mina vänner att IDAG börjar jag men nu har jag skitit i det å kör i "offside".


Jag har redan gett upp tanken på BEACH 2012 utan får satsa på 2013 istället å DÅ skall jag va SNYGG igen så snygg som jag va då jag träffade min prins!

Saknar alla mina jeans som ligger i källaren....


Sedan måste jag ÅTER igen säga:   GUD VA JAG ÄLSKAR MITT JOBB!

JA det kan vara tråkigt ibland då det är så lugnt då jagär van min "budbil" massa spring å leveranser hela tiden men nu sitter jag på ett "kontor" typ...

Å det är sååå underbart segt å lugnt! Ibalnd dock LITE FÖR lugnt då jag är rätt så dampig av mig men då löser jag det med att ställa mig upp och smådansa lite!  

Å JA folk tittar å skrattar men inte åt mig utan MED mig. Dom blir glada och dansar lite dom oxå!   AWESOME!!!  Skall fan få ALLA att dansa!

Jag gick ner 1200 spänn i månaden i lön å det är såååå sjukt värt pengarna!   

Har aldrig mått så bra på en arbetsplats och känner mig sååå HEMMA!

Nu kommer jag orka ta tag i mig själv och göra allt jag vill göra. Plugga träna dansa ev börja sjunga igen!  Tiden får utvisa det och min älskling och jag är kära som aldrig förr ♥

 

  


Kommentarer
Postat av: Miss Sunshine

Ha en bra fredag :)

2012-05-11 @ 12:34:18
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/
Postat av: TT

Du klarar allt du vill :)

När de väl fått ordning på dina bröst så kommer du kunna ta tag i träningen också på det sätt du vill.

Handlar ju mycket om att iaf jag inte orkar ta tag i saker om jag inte mår helt bra totalt sett.

2012-05-11 @ 16:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0