Dessa jägare skall inte ha licens!

http://www.dn.se/nyheter/sverige/fyra-jagare-haktade-i-dalarna

Så underbart att se att rättvisan ÄNTLIGEN tar form!

Äntligen åker några tjyvjägare dit å får förhoppningsvis sota rejält för detta!  

Dom borde bli avtagna sina licenser på livstid! 

Dom borde inte få äga något vapen alls, inte ens en morakniv!

Vidriga människor.........     

Vargen har bott i våra skogar i alla tider dom är en del av vår natur!

Ni väljer själva att jaga med hund det är NI som utsätter era hundar för fara, en hund är ett husdjur ett sällskap det räcker med att många av er plågar dom att sitta inlåsta i en hundgård hela sitt liv.... 

Jag har varit tillsammans med flertalet jägare och varit med på älgjakt under flera år.
Även  bockjakt UTAN hund och det har gått alldeles utmärkt ändå.

Jag har slaktat och jag styckat så jag är inte liten fjanttjej som har denna åsikt utan en kvinna som tycker att vi skall värna om den naturen vi fått!


Detta är rent å skärt enbart barbariskt och vidrigt beteende...!
Hoppas det ni gjort kommer stå er dyrt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0