sopa...

För några dagar sedan tänkte du ta livet av dig men detgjorde du inte för du är så fruktansvärt jävla feg...... För inte fan är du smart! Din pojkvän eller ditt knull är en värdelös jävla rånare som förhoppningsvis blir sönderknullad på kåken medans du kommer få sparken från ditt jobb för att du är en godtrogen liten slyna som dessutom flirta med allt å alla å att du har mage att utnyttja J som är världens finaste kille är förjävligt.. Synd att jag slösade bensin på dig synd att jag följde med dig till sjukhuset... Synd att jag lät dig utnyttja mig men det kommer aldrig hända igen... Ditt falska leende å ditt patetiska sätt kommer aldrig funka på MIG igen... Synd att jag vet hur du kommer utnyttja andra i ditt liv... Patetiska jävla människa. Du svek en bra tjej, din förlust....

Kommentarer
Postat av: TT

Hoppsan, här var det en väldigt arg Sessa.

Säkert berättigat men oj..

2012-03-12 @ 14:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0