mamma....

Åter ett mamma inlägg...

En av mammas väninnor är nere och hälsar på sin dotter.

Dottern bor där jag hade min första Stockholmslägenhet ♥

Underbart område.

Underbart med fina promenadstråk lite skog och vatten jag MÅSTE bo nära vatten annars blir jag knäpp. Insjöar och hav är en del av mitt liv.

Hemma i Hälsingland hade man badplatsen bara nån km bort ( sötvatten ) och till badstrand vid havet en mil eller två.

Mamma och jag älskade att sola och bada dock va mamma mer badkruka än mig. Jag har alltid varit som en fisk!

Galen i vatten å temperaturen spelar ingen roll. D SKA BADAS!

Mamma, mamma, mamma....

Varken jag eller min älskade har nån moder kvar i livet. Saknaden går aldrig över. Är så glad över att min kärlek slappnat av och börjar prata om sin mammis med mig. Det har han ioförsig gjort länge. Han känner sig trygg med mig ♥

Jag hade gjort VAD SOM HELST för att kunna visa runt min mamma i Stockholm. Men d kommer jag aldrig få göra.

Får visa mostrar och mormor å¨morfar å alla andras mammor istället.
Känner mig nästan påflugen och jobbig för att jag VILL så innerligt mycket men inte kan visa HENNE!
Hon som satte mig till denna värld... världens finaste mamma....

Det suger att sakna...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0