besviken IGEN....


så kallade VÄNNER alltså vad är det för fel på folk?!

Just nu har jag varit FÖR besviken några gånger för mycket på flertalet saker och personer,,,

En viss person gör mig riktigt besviken eftersom JAG tog första steget...
Har nu inte ringt MIG på en månad... å då var det för att lämna ett tråkigt besked gången personen ringde...
HUR jävla svårt skall det vara att lyfta luren?

En av mina vänner har stängt in sig HELT personen har slutit sig från omvärlden å hör knappt av sig till någon. Jag förstår personen.
Funderar fan på att göra samma sak.

Börjar bli trött på folk i allmänhet trist nog...




Kommentarer
Postat av: TT

Tråkigt med såna reaktioner.

Tråkigt för alla och tråkigt för dig.

De som du irriterar dig på förtjänar inte att stjäla din energi. Fokusera på personer du har utbyte av.

Vad gäller såna som stänger in sig, ett tag kan det vara nyttigt, men annars kan man nästan bara finnas där som stöd om de vill komma ut igen eller prata.

Finnas där som den otroligt bra vän du är.

2012-03-12 @ 23:04:29
Postat av: Annica

Vänner är knepiga eller kompisar är knepiga och vänner är inte knepiga kanske man ska säga...för en riktig vän ska inte vara så jävla knepig. Puss

2012-03-17 @ 13:30:15
URL: http://annicaj73.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0