Lååång vecka.

Veckan började med något som kändes som en EVIG

väntan då jag inväntade ett besked från veckan innan...

Fick ett mail å sedan ett möte senare hade jag ett leende på läpparna som slog allt!

Vilken jävla vecka!

Sjuuuukt nöjd med nästan allt som hänt.

Nästan med betoning på några BAGATELLER som blivit lite trist men men....

SHIT HAPPENDS WHEN YOU PARTY NAKED!

Det kanske man skulle tatuera in...  men det blir en annan text istället på tisdag :-)

Idag va man RIKTIGT duktig på jobbet oxå stjärna i kanten till mig.....!     

Berömmer mig själv för att jag är ett sådant praktego....   ;-)

Nej men allvarligt talat så fick jag beröm av viktigt folk idag så jag är mer än nöjd!

Nu blir det till att mysa ner sig i sängen för att få skönhetssömnen, d är jag värd.

Kom precis på att ALLA är värda en skön säng å en god natts sömn...

Nja fast förutom vissa kåkfarare, drägg, kriminella å allmänna WHITE TRASH-människor!

Dom kan gott byta med de som svälter fryser och mår dåligt....


Natti natti alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0