klumpfot...

Ibland har jag storlek 47 på skor....

Eller nja det känns fan så ibland....

Jag är inte en tjej som gillar att såra någon men ibland vill jag väl men d blir så fel...

Jag är hård och orättvis brukar en nära vän säga.... dock säger han det med ett leende....

Han har kännt mig sedan jag va 13 typ å såg denna på hans dator under en LAN-helg.....   ( jag DOG av garv )  å NEJ den är inte rolig att se om man ser originalet.... Jag garvade åt ironin å låten..,, Å när jag va 13 år så SÖG mitt liv...





Jag ÄR ingen hemsk människa! Jag är en go å glad tjej som vill alla väl

ibland FÖR VÄL....   Sorry igen för kortet men jag vill bara ditt eget bästa....

Jag är en tjej som är genomsnäll fast folk inte tror det. Jag har bara en fasad...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kanske är bättre att vara sig själv och inte bygga upp fasader.

2012-03-26 @ 13:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0