Baksidan med nattarbete!

Att jobba natt är ibland INTE d bästa!

D suger att sova ensam å inte ha sin kärlek tätt intill...

Dock vaknade jag av att han väckte mig nu ikväll å sa att han älskade mig å att maten va klar ♥


Världens finaste man så jag åt middag med honom å lagade sedan ihop en gryta som jag inte orkade göra klart igår. Jag hade skurit klart köttet å löken så d gick snabbt som attan!

En köttgryta gjort på Nötkött, lök, smör, passerade/krossade tomater, vatten, gurkmeja, curry och cayennepeppar, svartpeppar och salt. 

MUMS!!!

Sedan insåg jag att mitt utlämningsställe stängt å att jag får hämta min gitarr imorgon :-( d suger då jag skall gå å sova innan dom
ens öppnar...

Men men i helgen är jag ledig eller nja då jag vaknar på fredag eftermiddag skall dock inte sova länge alls på fredag då min skitunge kommer hit ♥ som jag har längtat efter henne!

Hon å miss H får mig att vilja dansa!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0