Vår första Bröllopsdag!

Idag är det ett år sedan jag satt på ett hotellrum med min blivande man och va fruktansvärt nervös!

Vädret va likadant som idag men det hade börjat spricka upp!

Jag hade svårt att äta, va "nojjig" som bara den om VAD jag kunde äta till frukost och inte...

Men jag valde att äta det jag kände för. 

Flera månaders planering kunde ha regnat bort men nu gjorde det inte det utan VÅR dag blev fantastiskt!

Fantastiskt väder och fantastiska gäster förutom några som vi va tvungna att bjuda då dom va respektive åt dem vi tycker om.... 

Sådant stör mig att man får "cykeln på köpet"...

Men men allt kan ju inte vara perfekt jämt!


Så idag har jag varit fru i ett helt år och jag trivs som min mans fru!

Kommer aldrig någonsin vika från hans sida!

Han och jag är MAGI!  

 


Kommentarer
Postat av: TT

Det är ni sannerligen :-)

2012-06-18 @ 13:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0