döda...

Människorna på mitt tunnelbane tåg ser tomma ut... Dom stirrar rakt fram med tomma ögon inga synliga tecken på att dom ens lever...
Undrar vad dom tänker på...
Innan tänkte dom nog att jag och kvinnan mitt emot va sjukt jobbiga då vi pratade i våra telefoner...
Jag försöker undvika samtal på tuben om jag kan men ibland måste man av en eller annan anledning...
Ibland gör jag det bara för att jävlas... För att folk skall bli sura... jag har nog en inre sadist i mig. Det känns bra.
Min mage kurrar HÖGT folk tittar lite jag tittar tillbaks och skrattar till och säger attmin mage alltid låter som när man går på Bio som ett exempel då skriker den verkligen!! PINSAMT?!

Ånär man delar med sig av sånt ser dom ibland väldigt besvärade ut... Ja jag är inte smidig men jag är då rakt INTE tom och trist.....

För kännedom skall jag visa mig naken för en främmande människa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0