Nytt år!

 

Nyår firades med vänner å deras vänner alltså i rätt s goda vänners lag

 

 

Tant´s älskling va tröttis å somnade rätt så tidigt så hon sov under 00 slaget


själv så kysste jag min prins ♥



Han och jag är verkligen MAGI!



Tack "syrran" för god mat och för att du fick mig att hitta


ett drickbart alkoholfritt rödvin!



Bubblet i mitt glas som stod ute i 10 minus är dock inte vin utan storfavoriten:







Det alkoholfria Rödvinet som dracks var riktigt gott och heter 1909 på systemet:







Nu lägger vi 2011 bakom oss tycker ja.. 


Inte så värst bra år förutom att jag stod BRUD och va den lyckligaste "Prinsessan" i världen


då min prins sa JA till mig ♥ 


Fina underbara make jag är din nu och för alltid och kommer alltid att vara din bara din ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0