Maten å sällskapet va NICE!

Hade en väldigt trevlig kväll igår på Patricia där vi enbart 6 stycken samlades & intg en väns goda födelsedagsmiddag!

Jag åt:

HUMMERSOPPA Á LA PATRICIA
Extra mustig soppa med sälta, vin och hummerkött, serveras med nybakat bröd.

GRILLAD OXFILÉ
En klassisk och numera kultförklarad fast förankring i vårt kök. Grillad oxfilé serveras med hemlagad béarnaise och lyxig potatispuré med hummerbitar.


Det är synd att man bara får den där potatispurén till Oxfileén då jag hellre äter annat kött/fågel.

Prinsen åt EL TORO TARTAR till förrätt
Vilket var Exotisk Koreansk bifftartar på oxfilé.   ( Den såg skiiitäcklig ut ) !!!

Efter dessa 2 rätter va jag & prinsen TYVÄRR för mätta för dessert....  

Dock hade jag velat testa deras nya knepiga för att den låter äckel-god..:

VARMA SPANSKA MUNKAR
Chokladringlade churro serveras med Patricias egna risgrynsgrötsglass



Tack G mfl för en trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0