FUCK!

Jahaja igår läkaren å idag läckage!

Känner mig grymt sexig skall ni veta då det riner vätska ur mig å nu duschade jag nyss så nu känner jag mig x-tra HOT!

Dock kände jag mig sjukt sexig då jag såg min överkropp i spegeln igår å min älskade visade mig en bild han har på sin mobil....

Insåg att jag kommer ha porrtuttar då dessa är helt klara. Stripper Quality som min vän N sa!

Så jävla nöjd!

Lite träning på denna lönnfeta kropp oxå så kommer jag vara en mans dröm sedan som är "my HUSBANDS ONLY"!


Kommentarer
Postat av: TT

Bli av med din nackspärr och allt annat så får du hänga på nästa vecka. Helgens troliga passa missar du ju också, tyvärr.

2012-02-02 @ 16:32:48
Postat av: Annica

Krya på dig vännen! Hoppas de läker snart så man får kika på dina fina bimbotuttar ;o)

2012-02-02 @ 18:02:27
URL: http://annicaj73.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0