Mitt liv är som en lång roman.......

det sa en kvinna till mig idag.... 
 
En kvinna som jobbat sedan hon va 14.... 
 
En kvinna som inte vet OM/HUR hon skall sadla om efter 30 år i samma bransch.,,, 
 
Hennes liv och mitt liv är ruskigt lika....     Äckligt lika....    Fast ändå så väldigt olika. 
 
 
 
2012 började jobbigt efter 2011´s jobbiga höst.....    
 
2012 blev ett skitår med bara några få leenden men ack så viktiga leenden.    
 
De vackraste ögonblicken var:
 
Min svägerska fick barn & gifte sig
 
Många vänner fick barn och vissa blev lyckligt gravida.  
 
Min moster å hennes mans nya hus stod klart!
 
Jag fick en suverän semester med min älskade man och 2 av mina finaste vänner ♥
 
 
Nu du 2013...    
 
Nu skall vi se vad du har att ge!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0