Grattis pappsen på 55 års dagen!

Synd bara att du inte existerar längre... :-(  
 
Jag saknar dig å mamma så innerligt jävla mycket...   Som jag skrev för n´ågra dagar sedan då mamma fyllde 50 så finns det inge ord som riktigt räcker till att förklara hur mycket ni fattas mig. 
 
Det är så innerligt tomt....
 
Kollade på ditt sms i Egypten som du skickade till mig bara några dagar innan du dog....  
 
Världens tristaste sms egentligen men du skrev det...   du va garanterat full men du skickade ett iallafall... 
 
På måndag är det julafton, det är om 2 ynka dagar och det enda jag tänker på är julen då jag knackade på din dörr för att tvinga med dig till familjen för att fira jul.
Julen dom åt utan mig för att dom inte pallade att vänta för att jag jobbade..... Du och jag satt å åt själva i köket, morfar å nån till satt dock med oss oxå som lite sällskap. 
 
Fy fanken vad jag saknar bara tanken på det...
En stor familj runt ett dukat bord...  
Alla känner kärlek och gemenskap...
Fast vad är en bal på slottet liksom....
 
Om 2 dagar firar vi med makens mormor, hon är 93, kanske hennes sista jul eller så får vi behålla henne några till. 
Sedan skall jag till en kyrka inne i stan och laga mat till de som inget har, de hemlösa, de fattiga, de som har det värre än värst.... 
 
Fy för att inte ha en bostad....    
Fy för att inte kunna äta sig mätt varje dag.... 
Fy för att vara ensam på julafton! 
 
 
 
Jag älskar dig pappa ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: TY

Vackert!

2012-12-22 @ 13:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0