Ett himla skrivande....

Gick in på en avliden väns sida på fejjan läste detta från hans fru: 
 
2012. Det var då han skulle bli frisk. Det bestämdes för exakt ett år sen. Livet hade dock andra planer för honom. Dom vackra går först, sägs det. Ett år av kamp, hopp och förtvivlan. Stor sorg men också ännu större kärlek. Hur tar man sig vidare? En vän skrev "You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have". Fantastiska ord. 
Nu nalkas 2013. Det kommer kantas av sorgen, men med förhoppning om glädje och kärlek. 
Jag önskar att jag fick ringa in det nya året med dig Björn, men du finns i mitt hjärta istället. 
Gott Nytt 2013 till er alla!
 
 
Så nu sitter jag och gråter på jobbet och tänker på att jag skulle dö om det va min man! 
 
Denna man som gick bort va helt fantastisk, garanterat lika fantastisk som min egen man. 
 
VARFÖR jävla äckel cancer tar du bara ifrån de finaste människorna livet? 
 
Du tog Ernst oxå, å Johnnie, å mamma.... å många många mer....   Så innerligt orättvist! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0