jag är lättretad...

efter denna fittvecka så är jag på pisshumör...
 
Jag tänder till för minsta lilla å skjuter en packning på 2 röda....
 
Jag är så jävla förbannad på KS...
 
Jag känner mig grundlurad och besvikelsen är total och jag kan inte göra ett enda skit åt det :-( 
 
Blir så jävla ledsen i själen.... 
 
Sedan rinner tiden för fort hela tiden...  
 
Jag hinner inte vara ledig, tiden bara smiter iväg för mig... 
 
Idag blir det Ink BAsh iallafall skall möta upp syrran å hennes kille där ♥
 
Sedan är jag väl besviken för att vissa inte grattade mig på min födelsedag kändes inte så kul...
 
Åter igen duger jag bara till då jag ger bort saker....  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0