ujujuj sleeeeten!

Jaja nu känns d i heeela kroppen.

Jag har jobbat arslet av mig känns d som.... älsklingen ligger inte lågt efter han heller :-(   

Att jobba varje dag va ingen hit trött som en gnu å lägenheten ser ut som en krigszon...


Om någon vill hämta hiroshimabomben som släpptes så är det HELT OKEJ för mig!

Så trött,,,,   fundrar på att hälsa på sängen!

Började dagen med ett besök på KS tog 7 stygn som suttit i bröstet i 3 veckor,,,

Sedan åkte jag å J å besiktade pärlan hon gick igenom med bara ett tillsägelse om en bromslampa sååå jävla lycklig  ♥


Har sedan varit några mil söderut å ätit middag med familjen T å gosat med min favvistjej ♥
Blev oerhört sugen på att börja virka igen så nu skall jag ta mig tid å färga tyg imorgon innan jag gör naglarna OCH jag skall åka å handla med T innan.

ELLER så färgar jag tyget i helgen så slipper jag va ett VRAK på jobbet på onsdag.

Har ju börjat ett nytt jobb oxå jag är superglad i hela kroppen! Mår kanon, finns inga ord för hur kul detta skall bli!


Bilder på före å innan tygfärgning kommer :-)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0