Tid,,,

dygnet har för några timmar...

Just nu är jag inne i en som jag skrev igår sliten period å jag vill bara sova!

Men jag MÅSTE få igång träningen oxå å d hjälper inte att folk säger åt mig... T går å tränar fast hon har sina knän som strular...  min nya kollega är min nyaste inspiration dock!  Han har visat före å efter bilder sånna där som man ser i  tidningar FUCK va coolt!

Men jag är ingen tjej som vill leva utan pasta röd å ris å potatis....

Jag vill kunna träna som man SKA = ät efter tallriksmodellen släng in några mellanmål å förbränn mer än du äter..

Jo men TJENA har jag sagt att mitt nya jobb är sittande?

Haha min häck kommer nå oanade vidder!


Nej jag måste få in träningen i mitt liv!

Kan fuska då jag jobbar helger kan köra trappträning på jobbet..... rulla upp å ner för trappen lär ju göra LITE skillnad iallafall :-) Å sedan bestämma att mina lediga dagar är dagar då jag SKA träna å då menar jag SKA!!!


Kommentarer
Postat av: TT

Du kan äta allt du vill. I vissa mängder, men det vet du :P

Jag äter sämre än du gör dock så ska inte säga så mkt.. Men det sista om att lägga tiden man lägger på att hata sin kropp på att förändra den, är så jäkla sant. Så nu blir det gymmet här.

Hoppas jag..

Puss

2012-04-03 @ 13:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0