Svåra jävla val....

Jag har alltid hatar valmöjligheter...

Jag hatar att välja för jag vill inte såra, trampa folk på tårna eller helt enkelt VÄLJA FEL!

Jag har gjort oerhört korkade saker....   Dåliga omoraliska val....

Jag gjorde d bästa valet då jag förlät mannen jag älskar då han va osäker.

Jag gjorde då det RÄTTA valet!

Nu just IDAG fick jag 2 val jag valde det ena men nu sitter jag här å väntar på att en chefssjuksyster skall komma å prata med mig om just mitt VAL hon å läkaren tycker att jag valt fel.

JAG bad om att få prata med henne igen....   För jag är rädd att jag väljer fel...

JAG måste få veta vad det andra valet innebär mer än bara det FAKTISKA måste veta hur d funkar tidsmässigt tekniskt, praktiskt. OM jag kan ändra mig nu 4,5 timme senare... Hur d fungerar liksom...

FAN......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0