*klapp på axeln*

Igår sökte jag högskolekurser å insåg att jag MÅSTE göra om mitt högskoleprov... d går ut i höst å det är avskyvärt DÅLIGT!

FY fanken va dåligt d é!!!   

Men men jag bodde med en karl som va full jämt och knaprade antidepp vid tillfället jag gjorde provet just DEN natten slog han sönder en vägg och somnade i datastolen å välte den 3 ggr......jag sov 3 timmar den natten å den veckan hade jag i snitt fått sova 3-4 timmar per natt.. kul kille...  jävla idiot är bara förnamnet....


Jag har kommit på att d är dags att ta i hårdhandskrna å plugga sönder mig nu då jag verkligen VILL kunna bli något om jag så väljer. Nu har jag fått ett nytt jobb SPÄNNANDE å bra jobb som jag vill vara kvar på ett bra tag så NU då min själ äntligen kommer kunna finna lite ro så KAN jag unna mig träning och plugg!

Kroppen/formen kommer dock ta längre tid än tänkt pga mina envisa bakterier vid prostprotesen... GRATTIS bakterierna ni har vunnit hittills men nu jävlar är d MIN tur!!

Nu skall ni DÖ!



Kommentarer
Postat av: TT

Du vinner alltid i längden Sessan!

Och du kan göra och bli precis vad du bestämmer dig för!

2012-04-13 @ 23:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0