J.Lo å jag...



Innan jag träffade kärleken va jag vältränad å HET nu är jag bara.... 
LYCKLIG men rätt het för min storlek ändå!

Hade det inte varit för alla jävla komplikationer hela JÄVLA tiden hade jag varit FIT nu igen detta är en jävla PLÅGA!  Blir så trött på friska människor som inte har opkomplikationer eller knäproblem el dyl som har MAGE att gnälla över deras vikt... för i helvete ut å rör på er era lata JÄVLAR!


Min ena väninna har ett knä som är åt helvete hon har konstant ont.... å jag lider med henne....
Jag mitt klumpiga as brukar säga åt henne att promenera m henne är som att rasta Olga 87 skall JAG säga, min väninna kan träna BRÖST lycka till med det till mig liksom... GRATTIS...    

Mina fläskiga ben är d inge fel på... bara min feta skalle som stoppar mig från långprommenader å så SJUKLINGEN inne i min kropp som såg till att jag hade en crp på 209 för knappt en vecka sedan GRATTIS,,..   

Saknar kroppen jag hade då jag blev tillsammans med min älskakde make,.,


Jag såg ut som en köttigare J.Lo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0