Sprudlande glad!

Igår blev jag så innerligt glad av ett samtal som kom från att jag hittade en tjejs blogg på nätet!
Vi sitter i samma båt om man säger så, känns som att någon äntligen förstår mig fullt ut!

Idag skall jag göra mitt livs sista mammografi, känns skönt men ändå skrämmande... "Operationen knackar snart på".... 

SHIT så mycket jag behöver fixa innan..... OMG hur skall detta gå!

Dock har denna tjej som jag hittade igår gett mig mera mod, helt fantastiskt vad man kan hitta på nätet då man söker efter info!   
Så tacksam för att hon å jag skall ses, men detta får mig ju att undra om våra mammor hade något med vårat "möte" att göra..... Frågorna blir bara fler å fler då man "spinner iväg lite i tanken"...!

Saknar dig mammsen.....    ♥


Är sjukt nervös oxå för om 10 dagar skall jag träffa operationsteamet, känns så sjuuuukligt nära nu... ojojoj hur skall detta gå...

Kommentarer
Postat av: Bitmärken i rumpan ;)

Det kommer gå sjukt bra fröken Princess <3 <3 <3

2011-09-13 @ 20:34:26
Postat av: TT

Det kommer gå bra vännen"

Kan jag göra nåt för att hjälpa dig så säg bara till!

2011-09-14 @ 00:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0