Saknar------

Fan va jag saknar mina föräldrar!!!!

Saknar min mamma just nu så att jag går sönder snart!   

FAN va jag är förbannad på alla otacksamma jävla horungar som klagar på sina morsor....

Håll käften å va tacksamma för i helvete att ni HAR en mamma!





Undrar än en gång om min pappa sjöng denna för mammsen nån gång....

Alla de gånger han gjorde bort sig... Söp bort oss...

JAG hatar sprit!  

Jag är så jävla arg över att alkisar INTE FATTAR vad dom sabbar....

Jag kunde fått ett helt annat liv om han inte druckit...

Han jag å mamma som det alltid skulle varit...

2 Veckor innan hon dog sa hon att hennes hjärta alltid bara tillhört en man... å d va pappa, jag hann säga det till honom iallafall innan han oxå lämnade mig....

Sitter här hemma nu helt egoistiskt å förbannar världen å gråter, gråter floder..... saknaden är obeskrivbar... det gör bara så förebannat jävla ONT i hjärtat att sakna såhär mycket!

Va fräsch man känner sig då snoret rinner.....   FÖR kännedom SLICKA inte PÅ MIN KLÄNNING...




Kommentarer
Postat av: Maria

Söta du!



Lider med dig och förstår dina känslor precis.

Saknaden, aggressionerna över vad alkohol och droger kan förstöra och att man bara vill bitch-slap´a alla som gnäller på sina föräldrar över småsaker.



Tänk att det ska behöva hända tragedier för att folk ska inse vad dom har..eller hade!



Du är stark! Fortsätt kämpa, vara stark och ta vara på alla fina minnen och skapa nya med din man :)



Pöss påre

2011-09-14 @ 09:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0