Hudiksvalls Marknad!

Ja då har man gått på den än en gång då men med skillnad från alla andra gånger köptes INGET ätbart.

"Frun" skall nämligen komma iform innan Beach 2020 muhuhahhahahaha

Precis som jag trodde såg jag en hel del människor som jag känner/kände en gång i tiden några kramades jag lite x-tra med ♥

Råkade även fälla en spydig kommentar oxå till en person jag inte gillar, så det kan gå....hon är troligen för dum för att fatta att det INTE va en komlimang iallafall hehe----   skönt att veta att vissa är BLONDA in i själen....

Sedan träffade jag en gammal släkting som nyss genomgått kemo pga CANCER......   tarmcancer OCH han hade tagit bort en bit av levern. HEJJJA mina gener!

Så idag ser jag åter igen fram emot min förebyggande operation.

DOCK träffade jag självfallet på en sjuksyster då jag va å tattuerade mig i tisdags som sa att min operation är en av de smärtsamaste operationerna man kan genomgå eftersom processen tar så lång tid efter med uttöjning av bröstmuskeln känns ju betryggande....  *mummel*

Men men jag tänker inte bli en cancersjuk fru om jag får bestämma å redan nu innan så försöker jag lura sjukdommen hoppas jag VINNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0