Finns inga ord...

för hur illla jag mår just nu....   ego som jag är....

HUR illa mår liksom inte resten av familjen...

Dom höll på att brinna inne...

å min lilla bajsletare....   hon är helt knäckt...   min lilla docka...

Allt brann inne....      alla kläder, alla saker, alla minnen....   allla bilder,, alla möbler.

Kaffebryggaren, köksbordet, kökssoffan husets hjärta...  

Bordet där dom/vi alla knytit så många fina band...

Jag älskade att vakna upp där sträcka på mig, smyga ner å möta min moster vid köksbordet, ta en dator du med gumman sa hon. Så gjorde jag, vi satt som 2 busungar å kollade fejjan, spelade spel och kollade mailen medans vi drack vårt kaffe å åt frukost i lugnet...

Det finns inte mer.... det är borta...

Det känns på MIG som att någon slitit ut mitt hjärta å stampat på det för att sedan sätta tillbaks det igen....
Hur skall det inte kännas för resten av familjen....    Jag sitter här och känner mig hjälplös, jag känner mig ivägen då jag ringer... Jag vill bara hjälpa till...!!!

Tjatade sönder lilla gummsan igår för jag ville ha ner henne hit så jag kunde krama henne å gå å titta på kläder så hon slapp alla frågor från alla därhemma. Men hon är så trasig, hon orkade inte. 
Tur att hennes storasystrar tog hand om henne igår ♥ tack tjejer för att ni fixar å donar! ♥

Lilla Nisse finns ej mer..... lilla grisen....




Kommentarer
Postat av: A

Gör så ont att läsa, så hemskt och så sorgligt. Kramar om....

2011-09-27 @ 13:09:26
URL: http://mlomt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0