Det är väl bara.....

att börja, du har väl inget bättre för dig.... varför sitter du vid datorn, börja träna....


Ja så brukar det låta....     Å VILKA är det som säger det här då?

Är det lagerarbetarna?   Näe det är oftast 7-16 kontorsnissarna....

Är jag AVIS?      Jaaaa det är jag faktiskt...  Jag erkänner jag ÄR avundsjuk....

Jag är avundsjuk på att dom ORKAR att dom pallar att dom vill.

Jävligt irriterad på de som jämt så HURTIGT säger har du CYKLAT idag..... hur mycket lyfter dom om dagarna?  Nej men precis..... gå några mil i mina skor på lagret så får vi se vem som har orken??!!??  

Ja säger dom men det där gjorde jag INNAN, ja men NU é nu å NU är det ett helt annat tryck.... MERA skall göras på kortare tid....   JA det är nu EN BIG FUCKING DEAL!   

Är så jävla seg i starten bara, tror jag inbillar mig att jag skall börja å gå ut hårt efter operationen...

VEM FAAAAAN försöker jag lura?   VADÅ gå ut hårt efter?

Frågorna till fredagens möte blir bara fler å fler, kom precis på en till...

Är så sjukt jävla nervös så att jag går sönder snart....


Åter igen detta är ingen fjantig jävla SILICON-tutts-OPERATION detta är ett ingrepp som kommer förändra mitt liv så mycket!

Jag kommer ALDRIG kunna amma ( men ja skall inte ha kidz ändå så men iallafall jag KAN verkligen inte det efter om ja skulle ångra mig )

Jag kommer aldrig få tillbaks någon som helst känsel i mina bröstvårtor så det där med att porrigt bli biten i bröstvårtan kommer aldrig kännas så där hett å pirrigt igen.... jag kommer inte kunna gå igång på det å känna kåtheten komma för det kommer vara som BORTBLÅST inga känseltrådar finns kvar ingenting...

SÅ ni alla som säger det kommer gå så bra så.... en del av er kan gå å hänga er för ni fattar fortfarande inte hur det kommer att vara för ni kommer HA KÄNSLAN ni kommer kunna känna kåtheten komma krypandes....   så LUCKY YOU!   

Men men jag kommer aldrig kunna få bröstcancer iallafall.... DET tackar jag för...

Kommentarer
Postat av: TT

Ingen kan veta hur du kommer att känna. Ingen kan heller riktigt förstå känslan om de inte själva gått igenom eller ska gå igenom det.

Men jag finns här som stöd på alla sätt jag kan och som du vill.

2011-09-22 @ 01:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0