Bitter,,,,,



Ja nu blev jag bitter igen,,,,


Kom att tänka på hur d blir nu i helgen då jag skall upp till Hälsingland å gå på marknan....

Nu kommer ALLA gratta mig/oss ´för att vi gift oss sedan kommer GARANTERAT alla frågorna, hur blir det, när kommer bäbisen, skall ni köpa hus... volvo villa vovve bla bla bla...

Jag gjorde rätt som flyttade därifrån i tid!   Innan jag insåg att jag va ensamstående mamma med 17 ungar alt hade en alkiskille 2 barn å jobbade på nått skitställe med dålig lön alt lever på soc som många där gör....

Nej du tack du!    Hälsingland må+ vara det vackraste som finns men jag förstår dom som gjorde låten: Stockholm i mitt hjärta!




Kommentarer
Postat av: Staffan Westerström

Ingen anledning till bitterhet, du står över det. :)

2011-09-08 @ 11:31:06
Postat av: TT

Åhh, den låten betyder mer och mer för mig :D

Men inte ska du vara bitter, håller med Staffan, det står du över.

Du har det precis som du vill och behöver inte bry dig om vad andra tycker.

2011-09-08 @ 22:51:57
Postat av: Camilla

Vilken tur att jag bara har en unge å bra jobb då =) Å ingen alkis sambo! puss Lisa,,

2011-09-10 @ 08:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0