En packlista inför sjukhusbesök.... va har ja glömt???!!

SHIT nyss va d 3 veckor nu är det bara knappt 2 kvar... NERVÖST! 

HOPPAS bara inte helgen då innan blir likadan som denna då kräks jag...


Har filat på en packlista.... har jag glömt nått?


HOSPITAL PACKNING
LIKSOM...

Böcker

mobilladdare + mobilen

pyssel/sudoku

kläder: mysbrallor,  1 fin tjocktröja till promenader

sjalar 2 stycken

1 jacka

TROSOR  &  strumpor

tofflor

DEO barnängen duschkräm & schampo

SMINK

Min Vaio + mus och musmatta & prinsens HÖRLURAR

FILMER!!!!!!!    ev min Sex and The City box   ♥

MIN ZIPPERALL!!!

KÖPA INNAN:

Tofflor = har köpt ett par sjukt fina gråa ESPRIT-tofflor

http://www.esprit.eu/?LKZ=SE&mc=promotion.comefrom.esprit.com

Dom fanns även i ROSA men dom va inte lika snygga...

TVÅL inför tvättning! Descutan = Den luktar säkerligen balle.....




Shit brainfreeeezzzze vad har jag glömt???


Kommentarer
Postat av: Staffan Westerström

Gosedjur samt apparat som ej nämns vid namn. :D

2011-10-02 @ 09:50:00
Postat av: Annelie Å

Jisses det var nästan packning för en mindre semester det där, hur länge blir du kvar på sjukhuset? Det kommer gå sketabra, LYCKA TILL!

Förresten descutan inte bara luktar skit, den kliar som satan också när man tvättat sig med den =)

2011-10-02 @ 23:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0