Världens bästa make!

Jag har världens bästa man!

Å ja idag är det alla singlars dag å jag tänker på hur olycklig jag va innan honom.

Han är mitt ljus min värme mitt allt ♥

Han får mig skratta, le och ibland får han mig att skrika åt honom då han gör mig galen.....  

Men han är underbar, han lägger om mina sår, baddar min panna och älskar mig för den jag är ♥

Lycka är att ha någon att älska men oxå att ha vänner som man älskar. 

Min man gjorde just mig HEL han bär mig genom svårigheter och jag honom likaså. 

Nästintill alla förtjänar lycka fast vissa skulle fan inte få känna något alls i sitt liv...   

Framför allt inte vissa singlar...  






Lyckan kommer, lyckan går, den jag älskar lycka får ♥


Kommentarer
Postat av: A

Kram på er bägge, ni är så fina <3

2011-11-14 @ 07:17:45
URL: http://mlomt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0