So You Think You Can Dance BRÖSTCANCER

Det finns så många ord som beskriver just hur vackert detta klipp nedanför är själv sitter jag här i min lägenhet å har opererat bort båda mina bröst för att slippa få denna sjukdom...

Inne i mig finns nu bara "plast" och jag har inte ens mina vårtgårdar kvar.l

Mina bröst ser ut som 2 handbollar med 2 geléhallon på.

Men jag kommer aldrig behöva genomgå en riktig bröstcanceroperation eftersom jag nu gjort en förebyggande jag kommer slippa få cancer i mina bröst jag kommer slippa strålning och kemoterapi alla dessa illaluktande cellgifter som egentligen INTE luktar något....  Min mamma hatarde då man körde bil och sprutade spolarvätska på rutorna för hon tyckte d luktade cellgift... 

Igår kväll bröt jag ihop totalt i köket å grät å grät å grät mig till sängs.

Saknade efter min mamma är så ofattbart stark...    Jag saknar henne varje gång jag ser ett rosa band och som ni alla vet så har d varit oktober ROSA BANDETS månad....

Tårarna som rinner just nu tar inte slut heller sedan jag såg detta klipp...   

Det bränner i mitt bröst av saknad....






Kommentarer
Postat av: A

Gumman jag önskar så att det fanns något jag kunde göra elelr säga, men det finns inte ord som räcker till. Men jag tänker på dig och finns här för dig.



Vidoeklippet fick tårarna att rinna och hjärtat att blöda. Jag tänker på min mamma och på din mamma och på alla andra kvinnor som tagits bort av denna sjukdom. Det gör ont och saknaden efter en mamma kommer alltid att finnas i våra hjärtan.



Kanske krama våra mammor om varandra och tittar ner på oss och är stolta över hur starka du och jag är och jag tror de är glada att vi funnit varandra så du och jag kan stötta varandra i denna kamp och sorg.



Puss <3

2011-11-02 @ 09:10:04
URL: http://mlomt.blogg.se/
Postat av: TT

Inte ska du bli så ledsen för att jag går :-)

Du är stark men saknaden är en del av dig och det är din mor också. Och kommer alltid vara, det är en del av din styrka. Hon är en del av din styrka.

Den här operationen kommer att göra att du mår bättre i framtiden även om den är jobbig nu.

2011-11-02 @ 13:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0