skitsnack....



om ni visste hur trött jag är på människor som snackar skit!

Jag är så sjukt less på att folk inte kan växa upp å inse att jorden inte bara kretsar runt dom.

DESSUTOM får man höra det på omvägar, man kan inte ens försvara sig för personerna är för fega för att säga d själv...

Är så grymt less på folk som inte har rent mjöl i påsen.
Detta gäller mestadels på mitt JOBB.
Där sitter kollegorna på lagret vi jobbar på i vårt lunchrum å ANTAR en massa skit...
Snackar en massa skit om människor och saker dom inte har ett skit med att göra...  men d VÄRSTA är att dom "över oss"  är lika jävla dåliga kålsupare dom....

SÅ JÄVLA DÅLIG STIL!


VÄX UPP FÖR I HELVETE!


OM jag har problem med någon går jag fram till personen å säger det... men så håller jag inte på med sandlådefasoner heller....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0